top of page

ישראל של יש, ישראל של אין

עודכן: 3 בדצמ׳ 2022

הסירו דאגה מליבכם בתחום המדיני לא צפוי שינוי. זו איננה ממשלת שמאל אך יותר שמאלה מ

מנה לא תקום בקרוב . ואם זו לא מקדמת חלוקה נוספת של שטחים אז מי בדיוק יעשה זאת ? לעומת זאת בתחום הכלכלי-חברתי המדינה בתהליך מתמשך ועקבי של חלוקת הארץ לשתי מעמדות , אלו שיש להם יכולת לחיות חיי רווחה כלכלית ואלו שאין להם.

ממשלת השינוי שחלק מהמפלגות שמרכיבות אותה מתיימרות לייצג את מעמד הביניים והשכבות החלשות, הפכו למשרתות של בעלי ההון. סימבולית זה התחיל ב-2003 במעבר של אהוד ברק , יו"ר מפלגת העבודה לשעבר למגדלי הטייקון אקירוב ובא לידי ביטוי בימים אלו בהמשך מדיניות חיבוק המונופולים והטייקונים. אמנם לא עברה שנה אבל הכתובת כבר על הקיר. דוגמאות לא חסרות:

1. החלטה לפנות את בתי הזיקוק המזהמים בחיפה של משפחת עופר ללא מועד וללא תקציב שמשמעותה בפועל כניעה והשארת המצב הקיים .

2. החלטה למנות לרשות התחרות את מי שהכשירה בעבר את הדרך למונופולים להמשיך ולהתעשר על חשבון האזרחים .

3. העברת תקציב שתומך בהעלאת יוקר המחייה והמשך העדפת מיסוי אזרחים, עובדים ועצמאים במקום ביטול פטורים והטבות מס לטייקונים ולחברות הגדולות.

כל יום יותר יקר לחיות פה והשירותים שהאזרח מקבל מהמדינה טובים פחות. תושבי מדינת ה"יש לי" רוכשים את מיטב המוצרים והשירותים באופן פרטי ומי שחיים במדינת ה"אין לי", נשארים מאחור. המהפכה הציונית הוגשמה אך חברת המופת לפי חזונו של הרצל הפכה לחברה קפיטליסטית חזירית, המזכירה את אחותה הגדולה בארה"ב רק שהפעם זה על סטרואידים!

אנו זקוקים למהפכה, שתחזיר את הכוח לאזרחים שמאסו בפוליטיקאים על ידי בחירת מועמדים לכנסת שהם מקצוענים, שלא חוששים להתעמת עם מוקדי כוח של הון שלטון מאחר ואין להם מימון מגורמים אלו. אנו זקוקים לח"כים שהלוביסטים יפחדו להתעסק איתם. לח"כים שלא יהיו חייבים לעסקנים פוליטיים דבר כי אלו לא חברים שלהם. המועמדים יהיו חייבים לתת דין וחשבון רק לבוחרים שבחרו אותם כי הם יודעים שאחרת לא יבחרו בהם שוב.

כדי לחולל מהפכות צריך רעיון, קומץ של אנשים, חדרים קטנים ומנהיג. את הרעיון תמצאו ברשתות החברתיות ובאתר המפלגה הכלכלית החדשה . קומץ האנשים הם תומכי המפלגה והפעילים שמצטרפים לשורותיה מידי יום, החדרים הקטנים הם הרשתות החברתיות. המנהיג הוא פרופסור ירון זליכה.

אני לא יכול להבטיח שהמפלגה הכלכלית תיבחר לכנסת הבאה, אך אני מבטיח שאם היא תיבחר המדינה לא תהיה אותה מדינה. הצטרפו אלינו, תחי המהפכה !

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page